Zasady Zakupów

W butiku SHIBUI prezentowana jest autorska biżuteria ślubna oraz wieczorowa. Wobec tego tym bardziej naszą misją jest, by nasza Klientka była zadowolona 🙂 Robimy co w naszej mocy, aby misję tę realizować bez zbędnych słów. Ponieważ jednak butik to sklep, musi mieć też regulamin. Oto on, spisany tak krótko, jak to tylko możliwe.

Kto prowadzi ten butik SHIBUI?

Butik, zwany też sklepem, dostępny pod adresem www.shibui.pl, sprzedaż prowadzi firma:

OBJET d’ART Przemysław Klimczyk
ul. Stara Droga 2b/3
43-190 Mikołów, Polska
NIP: 635-173-69-59 REGON: 241858408
e-mail: butik@shibui.pl, tel.: 725 577 757

z kontem bankowym o numerze:

mBank 25 1140 2004 0000 3102 7679 9436

Zasady zakupów w Shibui

1. Złóż zamówienie.
2. Zapłać za nie tak, jak wolisz.
3. A my pakujemy je i wysyłamy, pod wskazany przez Ciebie adres 🙂

Składanie zamówień

Nasze klientki chwalą sobie wygodę, jaką daje butikowy koszyk. Wystarczy włożyć do niego wszystko, co Ci wpadło w butiku w oczko, a następnie realizować zamówienie zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
Ptaszki ćwierkały, że to bardzo proste, ale w razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt. Z przyjemnością pomogę osobiście, albo poproszę butikową Sroczkę o niezwłoczną interwencję!

Jeśli wolisz, zamówienie możesz złożyć także telefonicznie lub listownie – wszystkie potrzebne do tego dane znajdziesz powyżej.

Zapłata za zamówienie

Zamówienie opłacić możesz w następujący sposób:

przelewem na konto: 25 1140 2004 0000 3102 7679 9436 (mBank)
– poprzez szybkie płatności w systemie Stripe 
– PayPalem (po wybraniu tej formy płatności i potwierdzeniu zamówienia, zostaniesz automatycznie przeniesiona na stronę PayPala, aby móc dokonać wpłaty)
gotówką przy odbiorze przesyłki – jeśli wybierzesz wysyłkę za pobraniem, za paczkę zapłacisz doręczycielowi przy odbiorze.

Większość naszych wyrobów tworzona jest na zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas email z potwierdzeniem opłacisz swoje zamówienie w ciągu 7 dni od daty jego złożenia. Jeżeli po 7 dniach od dnia złożenia zamówienia nadal brakuje przelewu na moim koncie, będę się kontaktować mailowo lub telefonicznie, aby wspólnie ustalić plan działania.

Dla ułatwienia oferujemy zryczałtowane koszty dostawy. Bez względu na ilość wyrobów, które dorzucisz do swojego koszyka, koszty dostawy wyglądać będą następująco:

Dostawa na terenie Polski po przedpłacie:
Poczta Polska (priorytet ekonomiczny, z potwierdzeniem odbioru) – 8,50 zł,
Paczkomaty – 13,00 zł,
kurier InPost – 15,00 zł.

Za granicę Polski (wysyłamy tylko po przedpłacie) – Poczta Polska (przesyłka polecona priorytetowa – rejestrowana) – 23,0 zł.

Odbiór osobisty jest bezcenny, wymaga tylko wcześniejszego ustalenia terminu.

Wysyłka za pobraniem – nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.

Czas dostawy

Zasady zakupów dotyczą także określenia czasu realizacji zamówienia. Pamiętaj proszę, że covidowe i polityczne czasy wymuszają na wszystkich większą dozę cierpliwości i wyrozumiałości.
Zazwyczaj wszystkie zamówienia, które posiadamy na stanie magazynowym, wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych od ich opłacenia.

Odstępstwa od tego terminu mogą zdarzyć się tylko w okoliczności:
– gdy czekamy na towar, którego potrzebuję do zrealizowania Twojego zamówienia,
– jeżeli wybrałaś towar, który jest bardziej czasochłonny lub postanowiłaś zamówić np. większą ilość podobnych bransoletek.

W takich okolicznościach czas ten może się odrobinę wydłużyć, o czym niezwłocznie Cię poinformujemy.

Czas dostawy od momentu nadania wynosi odpowiednio:
InPost (Paczkomaty, kurier) – 1 dzień roboczy,
Poczta Polska (przesyłki krajowe) – 1-2 dni robocze,
Poczta Polska (przesyłki międzynarodowe) – 1-4 tygodni.

Dokument potwierdzający sprzedaż

Ponieważ sprzedaż swoich tworów prowadzę legalnie, każdy dostępny u mnie wyrób opatrzony jest ceną brutto, zawierającą podatek VAT, a wysyłany jest wraz z paragonem. Jeśli wolisz otrzymać fakturę VAT, nie będzie to najmniejszym problemem – zaznacz to proszę tylko w komentarzu podczas składania zamówienia i podaj dane, na które ma ona zostać wystawiona (możesz także przekazać te dane e-mailem na adres butik@shibui.pl w tytule maila wpisując nr zamówienia, którego ma dotyczyć faktura).

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, możesz bez podania przyczyny odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Procedura wygląda tak, że powinnaś poinformować mnie o swojej decyzji poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (dostępne tu), e-mailem lub wydrukowanego na papierze. I bardzo ważne, musisz zwrócić mi zakupiony drobiazg. Najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia oraz zamówionego przez Ciebie przedmiotu, zwrócę Ci wszystkie poniesione przez Ciebie koszty. Łącznie z kosztem przesyłki ze sklepu do Ciebie. Zwrot należności otrzymasz na to konto, z którego dokonywałaś płatności.

W związku ze zwrotem towaru poniesiesz jedynie koszt odesłania go do sklepu, zgodny z aktualnym cennikiem Poczty Polskiej (ok. 15 zł). Dopilnuj proszę, aby przedmiot dotarł do mnie w odpowiednim czasie i należycie zabezpieczony. Podstawą zwrotu Twoich pieniędzy, jest dopełnienie przez Ciebie warunków zwrotu. Nie może on nosić śladów użytkowania, a zatem także posiadać uszkodzeń mechanicznych. Przede wszystkim musi jednak do mnie wrócić.

Choć nie jest to żaden warunek, moja skrupulatna księgowa będzie ogromnie wdzięczna, jeśli do zwracanej przesyłki dołączysz paragon (lub fakturę) potwierdzający zakup – bardzo ułatwi to zaksięgowanie zwrotu tak, aby Urząd Skarbowy był także szczęśliwy.

We wszelkich sprawach, które mój regulamin sklepu pominął, zastosowanie mają oczywiście przepisy obowiązującego w Polsce prawa. Jeżeli między postanowieniami regulaminu a przepisami prawa zachodzi jakaś sprzeczność, te drugie mają jednak pierwszeństwo.


Znasz już zasady zakupów w Shibui. A teraz, dziękując za zapoznanie się z regulaminem, zapraszam do butiku! Może masz ochotę zacząć od przejrzenia nowości? 🙂